ثبت ارشیا

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

مشاوره ثبت شرکت 6 خرداد 1398, 22:11 مقالات

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

انتخاب مدیران در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی انتخاب مدیران و ثیت آنلاین انتخاب مدیران نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در انتخاب مدیران شرکتها می باشد.

انتخاب مدیران باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت انتخاب مدیران باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه انتخاب مدیران برای درج اطلاعات انتخاب مدیران تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری انتخاب مدیران و یا فرم انتخاب مدیران برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با انتخاب مدیران قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت انتخاب مدیران مشاوره و آموزش تصویری ثبت انتخاب مدیران و آموزش کار با سامانه انتخاب مدیران می باشد.

مراحل انجام انتخاب مدیران شامل درج تصمیمات انتخاب مدیران و سپس برگزاری مجمع انتخاب مدیران و پس از آن تنظیم صورتجلسه انتخاب مدیران و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، مدیران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای انتخاب مدیران و در واقع تنها راه انتخاب مدیران ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای انتخاب مدیران بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع انتخاب مدیران و همینطور گزارش توجیهی انتخاب مدیران و متن صورتجلسه انتخاب مدیران پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه انتخاب مدیران نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین مالیاتی صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه انتخاب مدیران

زمانی که انتخاب مدیران ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم انتخاب مدیران یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه انتخاب مدیران

کپی شناسنامه و کارت ملی مدیران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه انتخاب مدیران عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

معرفی مدیران جدید به همراه شناسنامه و کارت ملی

 

 

مجوزهای صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

 

مجوزهای صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن انتخاب مدیران فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

زمان صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

 

 

زمان ثبت صورت جلسه انتخاب مدیران شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

هزینه های ثبت صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه انتخاب مدیران شامل حق الثبت آگهی ثبتی انتخاب مدیران ، روزنامه رسمی انتخاب مدیران ، روزنامه کثیرالانتشار انتخاب مدیران و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

انواع صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

 

انواع صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت

صورتجلسه انتخاب مدیران

صورتجلسه تغییر مدیران شرکت

صورتجلسه تعیین سمت مدیران شرکت

صورتجلسه افزایش تعداد مدیران شرکت

صورتجلسه انتخاب مدیران برای شرکتهای مجوز دار

 

نحوه ثبت صورتجلسه انتخاب مدیران در انواع شرکتها

 

نحوه ثبت صورتجلسه انتخاب مدیران در انواع شرکتها

 

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و در صورت نیاز باید صورت گیرد

 

 صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه انتخاب مدیران سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و باید در هر سال مالی انجام گردد

 

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکت تعاونی

 

صورتجلسه انتخاب مدیران شرکتهای تعاونی در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و به صورت سالانه انجام می گیرد

 

صورتجلسه انتخاب مدیران موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه انتخاب مدیران موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد  در صورت نیاز باید صورت گیرد

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی