ثبت ارشیا

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

مشاوره ثبت شرکت 3 خرداد 1398, 14:12 مقالات

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

تغییر بازرسین در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی تغییر بازرسین و ثیت آنلاین تغییر بازرسین نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در تغییر بازرسین شرکتها می باشد.

تغییر بازرسین باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت تغییر بازرسین باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه تغییر بازرسین برای درج اطلاعات تغییر بازرسین تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری تغییر بازرسین و یا فرم تغییر بازرسین برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با تغییر بازرسین قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت تغییر بازرسین مشاوره و آموزش تصویری ثبت تغییر بازرسین و آموزش کار با سامانه تغییر بازرسین می باشد.

مراحل انجام تغییر بازرسین شامل درج تصمیمات تغییر بازرسین و سپس برگزاری مجمع تغییر بازرسین و پس از آن تنظیم صورتجلسه تغییر بازرسین و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، مدیران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای تغییر بازرسین و در واقع تنها راه تغییر بازرسین ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای تغییر بازرسین بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع تغییر بازرسین و همینطور گزارش توجیهی تغییر بازرسین و متن صورتجلسه تغییر بازرسین پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه تغییر بازرسین نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه تغییر بازرسین

زمانی که تغییر بازرسین ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم تغییر بازرسین یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییر بازرسین

کپی شناسنامه و کارت ملی مدیران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه تغییر بازرسین عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

معرفی بازرسین جدید به همراه شناسنامه و کارت ملی

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن تغییر بازرسین فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

زمان صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

 

 

زمان ثبت صورت جلسه تغییر بازرسین شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

هزینه های ثبت صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه تغییر بازرسین شامل حق الثبت آگهی ثبتی تغییر بازرسین ، روزنامه رسمی تغییر بازرسین ، روزنامه کثیرالانتشار تغییر بازرسین و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

انواع صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

 

انواع صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت

صورتجلسه تغییر بازرسین

صورتجلسه تغییر بازرسان شرکت

صورتجلسه تمدید بازرسین شرکت

صورتجلسه انتخاب بازرسین شرکت

صورتجلسه تغییر بازرسین برای شرکتهای مجوز دار

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت در انواع شرکتها

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر بازرسین در انواع شرکتها

 

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و در صورت نیاز باید صورت گیرد

 

 صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه تغییر بازرسین سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و باید در هر سال مالی انجام گردد

 

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکت تعاونی

 

صورتجلسه تغییر بازرسین شرکتهای تعاونی در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و به صورت سالانه انجام می گیرد

 

صورتجلسه تغییر بازرسین موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه تغییر بازرسین موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد  در صورت نیاز باید صورت گیرد

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی