ثبت ارشیا

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

مشاوره ثبت شرکت 15 اردیبهشت 1398, 13:25 مقالات

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

تغییر روزنامه در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی تغییر روزنامه و ثیت آنلاین تغییر روزنامه نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در تغییر روزنامه شرکتها می باشد.

تغییر روزنامه باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت تغییر روزنامه باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه تغییر روزنامه برای درج اطلاعات تغییر روزنامه تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری تغییر روزنامه و یا فرم تغییر روزنامه برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با تغییر روزنامه قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت تغییر روزنامه مشاوره و آموزش تصویری ثبت تغییر روزنامه و آموزش کار با سامانه تغییر روزنامه می باشد.

مراحل انجام تغییر روزنامه شامل درج تصمیمات تغییر روزنامه و سپس برگزاری مجمع تغییر روزنامه و پس از آن تنظیم صورتجلسه تغییر روزنامه و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، مدیران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای تغییر روزنامه و در واقع تنها راه تغییر روزنامه ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای تغییر روزنامه بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع تغییر روزنامه و همینطور گزارش توجیهی تغییر روزنامه و متن صورتجلسه تغییر روزنامه پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه تغییر روزنامه نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین مالیاتی تغییر روزنامه شرکت

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه تغییر روزنامه

زمانی که تغییر روزنامه ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم تغییر روزنامه یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک لازم صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه

کپی شناسنامه و کارت ملی مدیران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه تغییر روزنامه عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

معرفی شخصی از شرکا یا خارج از شرکا به عنوان مدیر تصفیه با ذکر آدرس و کد پستی

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن تغییر روزنامه فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

 

زمان ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

زمان ثبت صورت جلسه تغییر روزنامه شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

هزینه های ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه شامل حق الثبت آگهی ثبتی تغییر روزنامه ، روزنامه رسمی تغییر روزنامه ، روزنامه کثیرالانتشار تغییر روزنامه و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

 صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت در انواع شرکتها

 

انواع صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

صورتجلسه تغییر روزنامه

صورتجلسه کم کردن مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش شرکت

صورتجلسه کاهش دادن شرکت

صورتجلسه تغییر روزنامه برای شرکتهای مجوز دار

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر روزنامه در انواع شرکتها

 

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

 صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه تغییر روزنامه سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکت تعاونی

 

صورتجلسه تغییر روزنامه شرکتهای تعاونی در اداره تعاون در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر روزنامه موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه تغییر روزنامه موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی