فرم ایاب و ذهاب
مشاوره ثبت شرکت 28 فروردین 1398, 14:55 مقالاتفرم ایاب و ذهاب
این فرم در زمانی که ثبت شرکت صورت گرفت می تواند مورد استفاده ادارات و شرکتها و سازمانها قرار گیرد
این فرم جهت نظم بخشیدن به هزینه ها می باشد که در ابتدای آن می توانیم نام شرکت و برند ثبت شده شرکت را قرار دهیم . همانطور که می بینیم قسمتهای مختلفی در این فرم وجود دارد درج تاریخ از الزامات است حتما باید قید گردد اطلاعات مختصر و کاملی از مبدا و مقاصدی که به انها مراجعه گردیده است باید قید شود
در قسمت موضوع نیز باید درج شود که چه چیزی جابجا گردیده است مورد دیگر مبلغ آن است در واقع مبلغ جابجایی فوق چه مقدار است
موراد ذکر شده به ترتبی نوشته می شود و در نهایت شخص تهیه کننده پایین آن را امضا می نماید سپس به قسمتی که باید آن را تایید کند ارجاع داده میشود
شخص دیگری که باید این فرم را تایید کند واحد حسابداری است و در نهایت مدیر عامل باید موافقت خود را با این فرم اعلام نماید