ثبت ارشیا

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

مشاوره ثبت شرکت 26 فروردین 1398, 16:19 مقالات

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

کاهش تعداد مدیران در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی کاهش تعداد مدیران و ثیت آنلاین کاهش تعداد مدیران نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در کاهش تعداد مدیران شرکتها می باشد.

کاهش تعداد مدیران باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت کاهش تعداد مدیران باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه کاهش تعداد مدیران برای درج اطلاعات کاهش تعداد مدیران تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری کاهش تعداد مدیران و یا فرم کاهش تعداد مدیران برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با کاهش تعداد مدیران قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت کاهش تعداد مدیران مشاوره و آموزش تصویری ثبت کاهش تعداد مدیران و آموزش کار با سامانه کاهش تعداد مدیران می باشد.

مراحل انجام کاهش تعداد مدیران شامل درج تصمیمات کاهش تعداد مدیران و سپس برگزاری مجمع کاهش تعداد مدیران و پس از آن تنظیم صورتجلسه کاهش تعداد مدیران و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، مدیران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای کاهش تعداد مدیران و در واقع تنها راه کاهش تعداد مدیران ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای کاهش تعداد مدیران بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع کاهش تعداد مدیران و همینطور گزارش توجیهی کاهش تعداد مدیران و متن صورتجلسه کاهش تعداد مدیران پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه کاهش تعداد مدیران نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین مالیاتی صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه کاهش تعداد مدیران

زمانی که کاهش تعداد مدیران ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم کاهش تعداد مدیران یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک لازم صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

کپی شناسنامه و کارت ملی مدیران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه کاهش تعداد مدیران عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

معرفی شخصی از شرکا یا خارج از شرکا به عنوان مدیر تصفیه با ذکر آدرس و کد پستی

 

 

مجوزهای صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

 

مجوزهای صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن کاهش تعداد مدیران فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

 

زمان ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

زمان ثبت صورت جلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

هزینه های ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شامل حق الثبت آگهی ثبتی کاهش تعداد مدیران ، روزنامه رسمی کاهش تعداد مدیران ، روزنامه کثیرالانتشار کاهش تعداد مدیران و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

انواع صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

انواع صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

صورتجلسه کم کردن مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش مدیران شرکت

صورتجلسه کاهش شرکت

صورتجلسه کاهش دادن شرکت

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران برای شرکتهای مجوز دار

 

نحوه ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران

 

نحوه ثبت صورتجلسه کاهش تعداد مدیران در انواع شرکتها

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

 صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکت تعاونی

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران شرکتهای تعاونی در اداره تعاون در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه کاهش تعداد مدیران موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی