ثبت ارشیا

صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت

مشاوره ثبت شرکت 5 اسفند 1397, 18:00 مقالات

صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

تغییر سهامداران در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی تغییر سهامداران و ثیت آنلاین تغییر سهامداران نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در تغییر سهامداران شرکتها می باشد.

تغییر سهامداران باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت تغییر سهامداران باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه تغییر سهامداران برای درج اطلاعات تغییر سهامداران تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری تغییر سهامداران و یا فرم تغییر سهامداران برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با تغییر سهامداران قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت تغییر سهامداران مشاوره و آموزش تصویری ثبت تغییر سهامداران و آموزش کار با سامانه تغییر سهامداران می باشد.

مراحل انجام تغییر سهامداران شامل درج تصمیمات تغییر سهامداران و سپس برگزاری مجمع تغییر سهامداران و پس از آن تنظیم صورتجلسه تغییر سهامداران و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، سهامداران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای تغییر سهامداران و در واقع تنها راه تغییر سهامداران ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای تغییر سهامداران بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع تغییر سهامداران و همینطور گزارش توجیهی تغییر سهامداران و متن صورتجلسه تغییر سهامداران پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه تغییر سهامداران نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه تغییر سهامداران

زمانی که تغییر سهامداران ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم تغییر سهامداران یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییر سهامداران

کپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه تغییر سهامداران عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

اطلاعات مربوط به تغییر موارد جدید در اساسنامه

 

 

مجوزهای صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن تغییر سهامداران فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

 

زمان ثبت صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

زمان ثبت صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

هزینه های ثبت صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه تغییر سهامداران شامل حق الثبت آگهی ثبتی تغییر سهامداران ، روزنامه رسمی تغییر سهامداران ، روزنامه کثیرالانتشار تغییر سهامداران و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

هزینه صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

انواع صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت

صورتجلسه تغییر سهامداران

صورتجلسه تمدید سهامداران شرکت

صورتجلسه اصلاح سهامداران شرکت

صورتجلسه الحاق به سهامداران شرکت

صورتجلسه ثبت سهامداران جدید

صورتجلسه تغییر سهامداران برای شرکتهای مجوز دار

 

نحوه ثبت صورت جلسه تغییر سهامداران شرکت

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر سهامداران در انواع شرکتها

 

صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

 صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه تغییر سهامداران سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر سهامداران شرکت تعاونی

 

صورتجلسه تغییر سهامداران شرکتهای تعاونی در اداره تعاون در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر سهامداران موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه تغییر سهامداران موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی