ثبت ارشیا

صورتجلسه تغییر بندهای اساس نامه

مشاوره ثبت شرکت 2 اسفند 1397, 22:55 مقالات

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت

 

صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

تغییر بند اساسنامه در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی تغییر بند اساسنامه و ثیت آنلاین تغییر بند اساسنامه نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در تغییر بند اساسنامه شرکتها می باشد.

تغییر بند اساسنامه باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت تغییر بند اساسنامه باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه تغییر بند اساسنامه برای درج اطلاعات تغییر بند اساسنامه تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری تغییر بند اساسنامه و یا فرم تغییر بند اساسنامه برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با تغییر بند اساسنامه قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت تغییر بند اساسنامه مشاوره و آموزش تصویری ثبت تغییر بند اساسنامه و آموزش کار با سامانه تغییر بند اساسنامه می باشد.

مراحل انجام تغییر بند اساسنامه شامل درج تصمیمات تغییر بند اساسنامه و سپس برگزاری مجمع تغییر بند اساسنامه و پس از آن تنظیم صورتجلسه تغییر بند اساسنامه و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، سهامداران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای تغییر بند اساسنامه و در واقع تنها راه تغییر بند اساسنامه ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای تغییر بند اساسنامه بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع تغییر بند اساسنامه و همینطور گزارش توجیهی تغییر بند اساسنامه و متن صورتجلسه تغییر بند اساسنامه پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه تغییر بند اساسنامه نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه تغییر بند اساسنامه

 

زمانی که تغییر بند اساسنامه ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم تغییر بند اساسنامه یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تغییر بند اساسنامه

کپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه تغییر بند اساسنامه عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

تغییر مواردی که در اساسنامه باید ویرایش گردد

 

 

مجوزهای ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

 

مجوزهای صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت

 

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن تغییر بند اساسنامه فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

 

زمان ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

زمان ثبت صورت جلسه تغییر بند اساسنامه شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

هزینه های ثبت صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شامل حق الثبت آگهی ثبتی تغییر بند اساسنامه ، روزنامه رسمی تغییر بند اساسنامه ، روزنامه کثیرالانتشار تغییر بند اساسنامه و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

مدارک ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

انواع صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه

صورتجلسه تمدید بند اساسنامه

صورتجلسه اصلاح بند اساسنامه

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه برای شرکتهای مجوز دار

صورتجلسه ویرایش قسمتهایی از اساسنامه شرکت

 

مدارک ثبت صورتجلسه تغییر بندهای اساسنامه شرکت

 

نحوه ثبت صورتجلسه تغییر بند اساسنامه در انواع شرکتها

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

 صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکت تعاونی

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه شرکتهای تعاونی در اداره تعاون در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه تغییر بند اساسنامه موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

نظرات ( 1 )

  1. avatar
    1
    امیر   در تاریخ : 25 آبان 1399 13:34  
    ممنون بابت مطلب خوبتون ؛ واقعا کارمو راه انداخت . حتما این مطلبو به دوستامم معرفی می کنم .

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی