ثبت ارشیا

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

مشاوره ثبت شرکت 22 بهمن 1397, 13:07 مقالات

صورت جلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید

 تصویب اساسنامه جدید در اساسنامه و مدارک شرکت از تغییرات مهم و تعیین کننده در شرکت می باشد که جایگاه ویژه ای نیز دارد. سامانه اینترنتی تصویب اساسنامه جدید و ثیت آنلاین تغییر اساسنامه نیز به همین منظور راه اندازی گردیده است که متعلق به اداره ثبت شرکتها می باشد و هدف از آن سهولت در تصویب اساسنامه جدید شرکتها می باشد.

تصویب اساسنامه جدید باید در اداره ثبت شرکتها تایید و ثبت شود. سامانه ثبت تصویب اساسنامه جدید باید دقیقا بر طبق دستورات و تصمیمات اخذ شده تکمیل گردد. اظهارنامه تصویب اساسنامه جدید برای درج اطلاعات تصویب اساسنامه جدید تنظیم می گردد.مشاوره در خصوص ثبت تغییرات این امکان را به ما میدهد تا بدون صرف زمان بیشتر به هدف خود برسیم. نمونه نامه اداری تصویب اساسنامه جدید و یا فرم تصویب اساسنامه جدید برگه ای است که در آن آنچه در رابطه با تصویب اساسنامه جدید قرار است اتفاق بیفتد را ثبت و جمع بندی می نماییم . یکی دیگر از قدم های مفید در سهولت تصویب اساسنامه جدید مشاوره و آموزش تصویری ثبت تصویب اساسنامه جدید و آموزش کار با سامانه تصویب اساسنامه جدید می باشد.

مراحل انجام تصویب اساسنامه جدید شامل درج تصمیمات تصویب اساسنامه جدید و سپس برگزاری مجمع تصویب اساسنامه جدید و پس از آن تنظیم صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید و امضا و تصویب آن توسط اعضای مجمع ، سهامداران و اعضای هیأت مدیره میباشد. راههای تصویب اساسنامه جدید و در واقع تنها راه تصویب اساسنامه جدید ثبت آن توسط اداره ثبت شرکتها می باشد . در این مطلب می توانید از راهنمای تصویب اساسنامه جدید بهره ببرید متن دعوتنامه مجمع تصویب اساسنامه جدید و همینطور گزارش توجیهی تصویب اساسنامه جدید و متن صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید پس از اطلاع از شرایط به راحتی در انواع شرکتهای مسولیت محدود و سهامی خاص و موسسات  قابل تحریر است.نمونه صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید نیز با توجه به نیاز شرکتها تعیین می گردد.

 

قوانین ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید

 

قوانین مالیاتی صورت جلسه تصویب اساسنامه جدید

زمانی که تصویب اساسنامه جدید ثبت گردید باید یک کپی از آگهی ثبتی و روزنامه رسمی به واحد مالیاتی شرکت ارایه گردد و نسبت به تکمیل فرم تصویب اساسنامه جدید یا اصلاح آن در واحد مالیاتی اقدام گردد تا در سیستم و سامانه مالیاتی اطلاعات جدید جایکزین گردد.

 

مدارک ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه

 

مدارک مورد نیاز جهت ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید

کپی شناسنامه و کارت ملی سهامداران ، اعضای هیأت مدیره ، بازرسین

کپی آخرین تغییرات شرکت و یا آگهی تاسیس شرکت

میزان سهام اعضای شرکت در صورتی که شرکت قبل از سال 1393 ثبت گردیده باشد نیاز است و باید بر اساس مدارک ثبت شرکت شامل شرکتنامه ، تقاضا نامه یا اظهارنامه زمان تاسیس و یا اظهارنامه تصویب اساسنامه جدید عنوان گردد (( لازم به ذکر است میزان سهام شرکت های ثبت شده بعد از سال 1393 در انواع آگهی ها درج می گردد و نیاز به ارائه نمی باشد ))

اطلاعات مربوط به تغییر موارد جدید در اساسنامه

 

 

مجوزهای ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه

 

 

مجوزهای صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

توجه داشته باشیم شرکتهایی که دارای مجوز از وزارتخانه یا سازمانها باشند باید پس از امضای صورتجلسات ، نامه بلامانع بودن تصویب اساسنامه جدید فوق را باید از سازمان و وزارتخانه مریوطه دریافت نمایند تا به اداره ثبت شرکت ارائه گردد.

 

 

زمان ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید

 

زمان ثبت صورت جلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

مدت زمان ثبت یک صورتجلسه تغییر صاحبان امضاء شرکت حداکثر 10 روز کاری می باشد.

 

هزینه ثبت تصویب اساسنامه جدید

 

هزینه های ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

هزینه ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شامل حق الثبت آگهی ثبتی تصویب اساسنامه جدید ، روزنامه رسمی تصویب اساسنامه جدید ، روزنامه کثیرالانتشار تصویب اساسنامه جدید و تغییر صاحبان امضاء شرکت می باشد که بلافاصله باید پس از ثبت پرداخت گردد .

 

انواع صورتجلسه تصویب اساسنامه

 

انواع صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید

صورتجلسه تمدید اساسنامه شرکت

صورتجلسه اصلاح اساسنامه شرکت

صورتجلسه تغییر اساسنامه جدید

 

نحوه ثبت اساسنامه جدید در انواع شرکتها

 

نحوه ثبت صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید در انواع شرکتها

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت مسئولیت محدود ، نسبی ، تضامنی

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت مسئولیت محدود که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

 صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت سهامی خاص

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید سهامی خاص که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکت تعاونی

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید شرکتهای تعاونی در اداره تعاون در دو اداره تعاون و ثبت شرکتها انجام میگیرد که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید موسسات غیر تجاری

 

صورتجلسه تصویب اساسنامه جدید موسسات که از طریق برگزاری مجمع و تصویب آن توسط اعضا نهایی می گردد و با ثبت آن بند درج شده در اساسنامه اصلاح می گردد

 

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف
موبایل
تماس
واتس آپ
آندیالند | کاشت مو | مزوتراپی | صندلی پلاستیکی