مرجع شرکت های ثبتی ایران
ثبت ارشیا

گواهینامه ارزش افزوده

مشاوره ثبت شرکت 12 اردیبهشت 1398, 12:00 مقالات

گواهینامه ارزش افزوده

 

اخذ گواهینامه ارزش افزوده

 

گواهینامه ارزش افزوده چیست ؟ پس از انجام ثبت نام و تشکیل پرونده ارزش افزوده می توانیم نسبت به درخواست گواهی ارزش افزوده اقدام کنیم که می توانیم این کار را به صورت انلاین در سامانه ارزش افزوده انجام دهیم استفادع از راهنمای تصویری ارزش افزوده نیز موثر است .

 

مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه ارزش افزوده


مدارک لازم جهت اخذ گواهینامه ارزش افزوده     

 

  از جمله موارد موارد نیاز در گواهینامه ارزش افزوده تسوبه بودن اظهارنامه ها و هم چنین امضای تعهد مبنی بر پرداخت مالیات توسط اشخاص یا شرکتها میباشد

 

نحوه اخذ گواهینامه ارزش افزوده

 

 نحوه اخذ گواهینامه ارزش افزوده

         

ابتدا باید نسبت به پرداخت بدهی مالیاتی تا تاریخ پایان دوره مالی اقدام گردد سپس درخواست صدور گواهینامه ارائه شود و پس از ۶ روز بررسی و در صورت بلا مانع بودن پرونده مودی گواهینامه ارزش افزوده صادر میگردد گواهینامه ارزش افزوده توسط پست به آدرس متقاضی ارسال میگردد که در واقع تایید انجام امور مالیاتی ارزش افزوده مودی میباشد.

 

تمدید گواهینامه ارزش افزوده


تمدید گواهینامه ارزش افزوده

 

  پس از صدور گواهی ارزش افزوده باید به تاریخ اتمام آن توجه داشته باشیم  پس از اتمام تاریخ باید نسبت تمدید آن اقدام کنیم به این صورت که درخواست تمدید به اداره می نماییم و باید کلیه مالیات و عوارض و فاکتور ها پرداخت و تسویه شده باشند که گواهینامه تمدید گردد

ارسال نظر

عکس خوانده نمی شود

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مشاوره ثبت می باشد .
انصراف